Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie w firmie Ekoflam można złożyć:
- z wykorzystaniem sklepu internetowego alepiecyki.pl
- za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres biuro@alepiecyki.pl. Zamówienie powinno zawierać wszystkie dane kontaktowe włącznie z numerem telefonu. Zamówienie przez e-mail będzie weryfikowane telefonicznie przed jego przyjęciem
- telefonicznie, dzwoniąc na numer 533 237 629 (dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00)
Wszystkie powyższe transakcje zawierane są na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204)
Nasza firma prowadzi również sprzedaż stacjonarną. Salon ekspozycyjny znajduje się w Konstantynowie Łódzkim 95-050 przy ulicy Łódzkiej 67, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10 – 17 oraz w soboty w godzinach 10 – 13.
Warunki promocji Zwrot 10%
Promocja dotyczy zakupu wybranych produktów z kategorii: piecyki na drewno, piecyki na pellet oraz piece kuchenne
- Kupujący otrzymuje rabat 10% liczony od wartości produktu objętego promocją
- Wartość rabatu jest widoczna w koszyku zakupów po dodaniu do niego produktu
- Wartość przyznanego rabatu, może być wykorzystana tylko w przypadku jednoczesnego zakupu produktów z kategorii: akcesoria.
- Wartość przyznanego rabatu, pomniejsza kwotę zapłaty wybranych produktów do jego wartości.
- W przypadku, gdy wartość produktów z kategorii akcesoria przewyższa wartość przyznanego rabatu, kupujący dopłaci różnicę.
- Promocja jest jednorazowa, a niewykorzystany rabat lub jego część, nie podlega zwrotowi.
Czas i koszty dostawy
Czas dostawy jest określony przy każdym produkcie:
- wysyłka natychmiastowa – wysyłka w kolejnym dniu roboczym po potwierdzeniu otrzymania zamówienie / wpłaty
- wysyłka z potwierdzonym terminem realizacji – zazwyczaj od tygodnia do 6 tygodni. Dokładny termin dostawy możliwy jest do ustalenia w obsługą sklepu
Czas dostawy jest liczony od chwili wpłynięcia wpłaty na rachunek bankowy sklepu.
Koszty dostawy zamówienia:
- dostawa bezpłatna – dotyczy zamówień w których znajdują się produkty z kategorii: piecyki na drewno, piecyki na pellet, piece kuchenne
- dostawa płatna – dla zamówień w których znajdują się JEDYNIE produkty z kategorii: do ogrodu, kominki dekoracyjne oraz akcesoria
Wszystkie zamówienie o wartości powyżej 2000 zł wysyłamy bezpłatnie!
Dostawa z pobraniem jest opcją dodatkowo płatną:
- koszt dostawy jest uzależniony od kwoty zamówienia i stanowi 1% wartości
Formy płatności
Dostępne formy płatności w naszym sklepie:
- przelew szybki z wykorzystaniem systemu Przelewy24
- przelew zwykły na rachunek firmy (po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo fv proformę z danymi do wpłaty)
- płatność gotówkowa / karta płatnicza – dotyczy odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym
- pobranie (płatność u kuriera przy odbiorze zamówienia)*
*pobranie: wysyłka za pobraniem wymaga wcześniejszej wpłaty zaliczki w wysokości 10% wartości zamówienia, maksymalna kwota pobrania nie może przekroczyć 8 000 zł (jeśli wartość zamówienia jest wyższa, różnicę należy wpłacić po złożeniu zamówienia)
Regulamin sklepu
Użyte w Regulaminie pojęcia zapisane wielką literą otrzymują poniższe znaczenie:
- Sprzedawca – Ekoflam Przemysław Kubiak z siedzibą w Konstantynowie Łódzkim, która zawiera umowy sprzedaży w ramach sklepu internetowego www.alepiecyki.pl
Adres sklepu stacjonarnego i adres korespondencyjny: Ekoflam Kominki i Piece, Konstantynów Łódzki 95-050, ul. Łódzka 67 - Klient – jest osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zapoznała się z elementami niniejszego regulaminu i dokonuje zamówienia w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.alepiecyki.pl
- Sklep internetowy (Sklep) – platforma dostępna pod adresem www.alepiecyki.pl za pośrednictwem której Klient może m.in. składać zamówienia.
- Towar – produkty, które można nabyć w niniejszym sklepie.
- Sprzedaż – umowa pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy kupna – sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
§ I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy www.alepiecyki.pl, dalej: Sklep jest platformą prowadzoną przez Ekoflam Przemysław Kubiak, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Dane adresowe: ul. Łódzka 67, Konstantynów Łodzki 95-050, NIP 7282419250, REGON 101718675, Nr Konta: 60105014611000009142803395 , Nazwa Banku: INGBank .
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, warunki składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, czas i zasady realizacji zamówień, warunki i formy płatności, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem strony internetowej z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
• posiadanie dostępu do Internetu
• posiadanie adresu e-mail
• zainstalowanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej
• włączona obsługa javascript
• zainstalowanie wtyczki Flash Player
• akceptacja plików cookies - Zgodnie z obowiązującymi przepisami www.alepiecyki.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły 18 rok życia. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
- Klienci mają dostęp do bieżącej wersji regulaminu pod adresem www.alepiecyki.pl/warunki-zakupu
- Klient, najpóźniej w chwili złożenia zamówienia, jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem.
- Informacje o produktach są aktualne i wiążące jedynie w momencie zakupu, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
§ II. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż Towaru za pośrednictwem Internetu.
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest dodanie produktu do koszyka.
- Warunkiem skorzystania z oferty jest podanie danych teleadresowych oraz danych osobowych: imię, nazwisko, adres zamieszkania.
- Sklep może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego bądź ograniczyć jego prawa, gdy Klient:
• podał w trakcie rejestracji w Sklepie dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich
• dopuścił się za pośrednictwem Sklepu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich
• dopuści się innego zachowania, które zostanie uznane przez Sklep za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z Internetu - W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów oraz prawidłowego przestrzegania ochrony danych osobowych, Sklep podejmuje wszelkie kroki techniczne i organizacyjne, by prawidłowości były stale przestrzegane.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
• niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich
• korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń
• niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam)
• korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla właściciela sklepu
• korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.
§ III. Procedura zawarcia umowy kupna – sprzedaży
- Strona internetowa Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert. Klient zamawiając towar składa ofertę zawarcia umowy. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma na podany adres e-mail wygenerowany automatycznie komunikat potwierdzający otrzymanie przez Sklep zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi wraz z otrzymaniem ze sklepu wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wiadomość ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Klienta oferty”
- W celu zawarcia Umowy kupna – sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.alepiecyki.pl i dokonać wyboru towaru.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranych Towarów. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi na ekranie komunikatami oraz informacjami.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m.in. informacje dotyczące:
• przedmiotu zamówienia
• jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianego Towaru lub usług
• metody dokonania płatności
• sposobu dostawy
• danych Klienta - W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią zaproszenie do złożenia oferty zakupu.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sklepem umowy kupna – sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Umowę traktuje się za zawartą z momentem przyjęcia Zamówienia Klienta przez Sklep Internetowy i jej potwierdzenie, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowa kupna – sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
§ IV. Dostawa
- Sklep zobowiązuje się dostarczyć klientowi Towar wolny od wad.
- Dostawa Towaru jest ograniczona do terytorium kraju Polski i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia
- Dostawa Towaru na terytorium krajów Unii Europejskiej jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu.
- Dostawa zamówionego Towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
- Termin realizacji dostawy na Towar znajdujący się w magazynie wynosi od 1 do 5 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy. Towar na zamówienie posiadają orientacyjny termin realizacji wynoszący nawet do 8 tygodni. Z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, termin ten może ulec wydłużeniu, o czym Klienci są informowani drogą telefoniczną lub e-mailową.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy kupna – sprzedaży Towaru, następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia zamówienia oraz poprzez dołączenie faktury VAT lub paragonu do przesyłki zawierającej Towar.
§ V. Ceny i metody płatności
- Ceny Towaru podawane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
- Klient ma możliwość uiszczenia opłaty:
• przelewem na numer konta bankowego Sprzedawcy
• płatnością on-line w systemie płatności elektronicznych Przelewy24 - Klient ma 7 dni na uiszczenie opłaty za zamówiony towar. Jeśli w tym czasie wpłata nie zostanie dokonana zamówienie będzie anulowane.
- Szczegółowe formy płatności omówione są w zakładce Formy Płatności
§ VI. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22. Ust.1 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres korespondencyjny lub pocztą elektroniczną na biuro@alepiecyki.pl
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres stacjonarny sklepu inny uzgodniony z klientem.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzyma zwrot wszystkich dokonanych płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformuje o decyzji do wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
- Odstąpienie od umowy nie dotyczy towarów zamawianych na firmę.
§ VII. Reklamacje dotyczące Towarów
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 ust.1 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową kupna – sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@alepiecyki.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Reklamowany Towar należy wysłać wraz z formularzem reklamacyjnym na adres korespondencyjny lub e-mailowy.
- Sklep nie przyjmuje Towaru za pobraniem i nie ponosi kosztów dostarczenia Towaru przed rozpatrzeniem reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep wysyła Klientowi nowy Towar na swój koszt lub zwraca koszty poniesione podczas zakupu Towaru.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, Towar zostaje ponownie odesłany na koszt Klienta.
- W przypadku braków magazynowych Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi w ramach reklamacji innego modelu.
- Reklamacji nie podlegają:
• Obiekcje wynikające z nieprawidłowej kalibracji monitora, wpływającej na faktyczny kolor oraz odcień produktu
• Zniszczenia wynikające z nieprawidłowego używania towaru, tj.: - produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne lub powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji
- różnica w kolorze i strukturze materiału powstała w trakcie użytkowania, a wynikająca z naturalnych właściwości jedwabiu
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania produktów niezgodnie z przeznaczeniem
- naturalne zużywanie się Towaru
Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Towaru z umową jedynie za wady produktów powstałe z winy producenta, w produktach nie używanych. W szczególności Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikające z niewłaściwego użytkowania produktów.
§ VIII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać e-mailem.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ IX. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów wyłącznie w zakresie przewidzianym przepisami prawa, w tym zwłaszcza ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. – Dz.U.02.101.926 z późn. zm.), lub niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do podjęcia niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych celem ochrony przetwarzanych danych osobowych.
- Poprzez dokonanie zamówienia zgodnie z § III. niniejszego Regulaminu, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, podanych w formularzu zamówienia lub rejestracji, w zakresie niezbędnym do wykonania przez Sprzedawcę obowiązków wynikających z umowy z Klientem, a także niniejszego Regulaminu (w tym zwłaszcza – do realizacji płatności, dostarczenia towaru, wystawienia paragonu / faktury i prowadzenia bieżącej korespondencji).
- W każdym przypadku ujawnienie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne – z zastrzeżeniem, że niektóre dane są niezbędne Sprzedawcy celem wykonania umowy kupna – sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu.
- Dane osobowe Klientów mogą być udostępniane osobom trzecim, min. uprawnionym organom, wyłącznie na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu poświęconej Polityce Prywatności.
- W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych, Klient ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych. W tym celu powinien przesłać stosowną informację na adres biuro@alepiecyki.pl
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedawcę w celach marketingowych, a także zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowej drogą elektroniczną.
§ X. Prawa autorskie
- Sklep zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Sklepie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, etc.).
- Klienci oraz osoby odwiedzające Sklep zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych) przysługujących Sprzedawcy oraz podmiotom trzecim. Kopiowanie i rozpowszechnianie, bądź inne nieuprawnione wykorzystywanie jakichkolwiek materiałów ze strony Sklepu jest zabronione.
§ XI. Postanowienia końcowe
- Sprzedawcy przysługuje prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. W takim przypadku, Klient zostanie poinformowany o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 ust. 1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 ust. 1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 01-06-2023.
Reklamacje i zwroty
Zwrot towaru
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” kupujący ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie zostanie złożone pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia za pomocą poczty elektronicznej – biuro@alepiecyki.pl.
Zwracany produkt powinien zostać odesłany bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszej firmy. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy kupujący otrzyma zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty – ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonano zapłaty. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
Prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:
- rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
Firmom prawo do zwrotu – nie przysługuje.
Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz nieznanego pochodzenia.
Towar zamówiony wraz z usługą montażu – po zakończonym montażu nie podlega zwrotom zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
Nie przyjmujemy zwrotów produktów, produkcji zagranicznej sprowadzanych na indywidualne zamówienia klienta.
Gwarancja
Wszystkie oferowane w sklepie produkty są objęte gwarancją producenta. Warunki i zakres gwarancji kupujący otrzymuje razem z produktem.
Jeśli otrzymany produkt posiada wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od użytkownika, kupujący może skorzystać z prawa gwarancyjnego. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji.
Reklamacja
Sklep ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Reklamacja powinna zostać przesłana drogą elektroniczną – biuro@alepiecyki.pl i zawierać kompletne dane pozwalające na weryfikację zakupionego produkty oraz nabywcy, a także opis i zdjęcia zgłaszanej wady.
Polityka cookies
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator działający pod firmą Ekoflam Przemysław Kubiak z siedzibą w Konstantynowie Łódzki (95-050) przy ul. Łódzkiej 67 NIP: 7282419250.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) np.: w przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Safari, Opera
- Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem partnerów.
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
Polityka prywatności
Poniżej prezentujemy najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych klientów oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sklep działający pod firmą Ekoflam Przemysław Kubiak z siedzibą w Konstantynowie Łódzki (95-050) przy ul. Łódzkiej 67 NIP: 7282419250.
2. Kontakt z administratorem danych jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@alepiecyki.pl lub drogą tradycyjną – pisemną na adres korespondencyjny wskazany w pkt. 1.
3. Firma Ekoflam Przemysław Kubiak przetwarza dane osobowe swoich Klientów w związku z realizacją usług oraz wykonywaniem oferty i zamówień.
3. Klient lub Kontrahent firmy Ekoflam będący osobą fizyczną, której dane dotyczą, korzysta z następujących praw:
a) prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych, a zatem o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane są ujawniane i planowanym terminie usunięcia danych;
b) prawo do sprostowania danych, a zatem prawo zażądania od administratora danych usunięcia niezgodności lub błędnie przetworzonych danych osobowych oraz uzupełnienia ich w sytuacji ich niekompletności lub nieaktualności na wniosek osoby zainteresowanej;
c)prawo do usunięcia danych, a zatem prawo zażądania od administratora danych usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
d)prawo do ograniczenia przetwarzania, a zatem prawo zażądania od administratora zaprzestania wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, jak również której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);
e)prawo do przenoszenia danych, a zatem prawo zażądania od administratora wydania danych dostarczonych przez osobę, której dane dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer;
f)prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych, a zatem prawo sprzeciwienia się administratorowi przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
g)prawo wycofania zgody, a zatem prawo osoby, której dane dotyczą do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody,
h)prawo do złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji uznania, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.
4. W przypadku udzielenia przez Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług administratora, zgoda może być odwołana w każdym czasie w formie pozwalającej administratorowi na jej faktyczne uwzględnienie, a zatem na przykład poprzez przesłanie żądania na adres e-mail administratora danych lub adres siedziby firmy.
5. W przypadku, gdy administrator zamierza przetwarzać lub przetwarza dane Klienta w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług administratora, osoba której dane dotyczą uprawniona jest także do:
a) wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.
6. Administrator danych przetwarza dane w czasie zależnym od rodzaju realizowanej na rzecz Klienta usługi co przedstawia się następująco:
a) przetwarzanie danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu administratora odbywa się w czasie umożliwiającym jego realizację lub do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
b)przetwarzanie danych na podstawie zgody następuje do czasu jej pisemnego odwołania
c) przetwarzanie danych w celu zawarcia, realizacji i wykonania umowy odbywa się do czasu zakończenia/rozwiązania umowy oraz z uwzględnieniem okresu przedawnienia roszczeń
d) przetwarzanie danych w celu spełnienia obowiązków podatkowych oraz księgowo – rozliczeniowych odbywa się w czasie wymaganych przez obowiązujące regulacje prawne i podatkowe
7.Administrator ma prawo wydłużyć czas przetwarzania danych osobowych w sytuacji konieczności ustalenia, dochodzenia lub obrony przed możliwymi roszczeniami, a po tym czasie, wyłącznie w zakresie wymaganym obowiązującym prawem.
8. Administrator nieodwracalnie niszczy i usuwa dane po upływie okresu ich przetwarzania, bądź też przeprowadza proces ich anonimizacji.
9. Firma Ekoflam nie będzie przekazywać, udostępniać, ani tym bardziej sprzedawać danych osobowych Klientów nieuprawnionym podmiotom lub bez podstawy prawnej,
10. W toku i w celu wykonywania usług na rzecz Klientów, dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom, z którymi wiążą administratora stosowne umowy (np. firmy kurierskie, kancelarie prawne, kancelarie podatkowe, informatycy, biura rachunkowe) w niezbędnym i uzasadnionym zakresie. Jednak nie wpłynie to na bezpieczeństwo danych osobowych Klientów z uwagi na stosowane przez administratora danych środki organizacyjne oraz techniczne.
11. Dane Klientów mogą być ponadto udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym organom wymiaru sprawiedliwości, organom kontrolującym (np. Urząd Skarbowy, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Prezes Ochrony Danych Osobowych).
12. W celu dokonania przez Klienta aktualizacji swoich danych osobowych należy bezpośrednio skontaktować się z administratorem danych.
13. Administrator wykonuje żądanie Klienta w trybie bez zbędnej zwłoki, chyba że sprawa wymaga wyjaśnienia i zweryfikowania stanu faktycznego, przy czym sprawa nie powinna być załatwiona w terminie przekraczającym 30 dni.
14. Usunięcie, ograniczenie, przeniesienie oraz zgłoszenie sprzeciwu względem przetwarzania danych będzie miało wpływ na świadczone usługi i skutkować może uniemożliwieniem wykonania tych usług w sposób prawidłowy i terminowy.
15. Dane Klientów nie będą podlegały profilowaniu, ani nie będą przekazywane do państw trzecich.